Najdalej w ciągu godziny po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia (zamówienia trafiają do zewnętrznego systemu obsługi zamówień).
Wszystkie dostępne w naszym sklepie produkty są realizowane na indywidualne zamówienie, oznacza to, że nie czekają na wysłanie na półce ale wymagają uruchomienia całego procesu produkcyjnego, aby mogli otrzymać Państwo produkt finalny.
- Pierwszym etapem jest przygotowalnia – na podstawie zamówienia powstaje projekt graficzny, który następnie trafi do odwzorowania na zakupionym rodzaju smyczy. Po akceptacji projektu projekt trafia do druku.
- Drugim etapem jest druk sublimacyjny – wykonywany w jakości fotograficznej na najwyższej jakości ploterze sublimacyjnym.
- Kolejnym etapem jest transfer grafiki na taśmy bielone – stosujemy proces sublimacji – atramenty pod wpływem wysokiej temperatury trwale barwią taśmę – jest to nadruk precyzyjny, o żywych kolorach, bardzo trwały, odporny na ścieranie i pranie.
- Następny etap stanowi cięcie taśm – przygotowanie do wykończenia i dodania akcesoriów.
- Następnie taśmy wraz z dokupionymi akcesoriami trafiają do szwalni – tam przyszywane są do taśm wybrane akcesoria – karabińczyki, złączki, linki GSM wszywane.
- Ostatnim etapem pracy nad produktem finalnym jest wykończenie – tu dodawane są akcesoria nie wymagające szycia lecz innego zamocowania – np linki GSM z kółkiem, szekle. Na tym etapie kompletujemy także te elementy, które nie zostaną zamocowane na smyczy, ale zostały zamówione (np zaciski do smyczy lub opasek na rękę, kieliszki z uchwytem czy holdery do identyfikatorów).
- Tak przygotowane produkty trafiają do pakowania i przygotowania do wysyłki kurierem, odbioru osobistego lub transportu realizowanego przez naszą firmę.
Czas wykonania zamówienia (3-21 dni) uzależniony jest od wielkości zamówienia oraz aktualnej liczby zamówień w trakcie realizacji i/lub oczekujących na realizację.
Ważna jest również kwestia jak szybko otrzymamy od Klienta gotowy projekt do wykonania nadruku lub otrzymamy akceptację projektu przygotowanego przez nas na podstawie dostarczonych plików i informacji.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
O szczegółach dotyczących realizacji Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany za pośrednictwem e-mail.
CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Dostępność produktów.
Większość materiałów podstawowych (taśmy, karabińczyki, złączki, linki GSM) posiadamy w magazynie, co pozwala nam na bieżąco wykonywać zamówienia. Niektóre akcesoria sprowadzamy jednak na zamówienie, ponieważ są zamawiane rzadko, np z uwagi na cenę lub specyfikę zastosowania – wówczas czas realizacji przedłuża się o czas, którego potrzebujemy, aby sprowadzić produkt od jednego z dostawców.
Forma płatności.
Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiast, pozwalając na niezwłoczne przyjęcia zamówienia do realizacji.
Płatność przelewem – czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to zwykle do dwóch dni roboczych. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub otrzymaniu potwierdzenia przelewu wysłanego na adres info@gadzety.lublin.pl ze wskazaniem numeru zamówienia.
Sposób dostawy.
Zamówienia wysyłamy firmą kurierską lub do Paczkomatów InPost – są to przesyłki ubezpieczone z możliwością śledzenia. Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania.
Można również bezpłatnie odebrać gotowe produkty osobiście pod adresem Gadżety Lublin, Janów 6a, 21-080 Garbów.